Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu APASOX (HPP)
Informace o pracovním místě
Nechceš pracovat pro korporátní společnost? Preferuješ osobní přístup? Nebaví tě stereotypní práce?
Sportuješ, chodíš po horách, ale zároveň se neztratíš v online světě?
Pak jsi náš člověk!
Jsme malá firma s dlouholetou tradicí – staráme se o to, aby měli naši zákazníci nohy v teple. Jsme APASOX.
Protože jdeme s dobou, hledáme člověka, který nám pomůže nejen s provozem obchodu, ale také se správou sociálních sítí a e-shopu.
Neboj se – vše už máme rozjeté, ale práce přibývá a my potřebujeme posilu.
Co bude náplní práce
• Správa skladu s produkty
• Evidence produktů pro prodej
• Zákaznická péče a podpora (e-mail, telefon, osobně)
• Expedice objednávek B2B a B2C, sjednávání dopravy
• Osobní kontakt se zákazníky na prodejně, zajištění chodu
• Příjem plateb (hotově i kartou)
• Příjem a logistika zboží
• Příprava dat pro online prodej a marketing
• Spolupráce na správě sociálních sítí a marketingových kampaních
Požadujeme
Co očekáváme
• Proaktivní přístup, kreativitu a spolehlivost
• Samostatnost a schopnost rozhodovat
• Smysl pro pořádek
• Příjemné a srozumitelné vystupování
• Ukončené SŠ vzdělání
• Bezúhonnost
• Znalost MS Office, Outlook, Google Drive
• Znalost systému POHODA (podmínkou)
• Znalost systému Shoptet
• Zkušenosti v marketingu výhodou
• Aktivní používání sociálních sítí (Facebook, Instagram - příprava podkladů)
• Sportovního ducha – bez vztahu ke sportu naše produkty nepochopíš
• Zkušenosti s e-commerce
Nabízíme
Co nabízíme
• Práci v centru Brna s dobrou dostupností MHD
• Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Pracovní doba pouze ve všední dny (max. do 17:30), volné víkendy a svátky
• Zaměstnanecká sleva
• Zázemí pro stravování
• Možnost nástupu ihned
• Stravenkový paušál jako bonus
Plat od: 26 000 Kč