Hlavní náplní práce jsou administrativní práce pro zajištění provozu pobočky.
Administrativní práce jsou spojeny s inzercí pracovních pozic, přípravou pracovních smluv, jejich evidence, komunikace s dodavateli a objednávání materiálu na zakázky.
Součástí je i evidence ekonomických činností, příprava podkladů pro fakturaci a evidence faktur.
Pracovní úvazek je na zkrácenou pracovní dobu 4h/den dle domluvy 3x - 5x v týdnu.
Pracovní pozice je vhodná i pro OZZ.
Požadujeme
Organizační schopnost a pečlivost
Uživatelská znalost počítačový programů Excel, Word a Outlook
Znalost systému VISION32 výhodou
Minimálně SOU vzdělání
Znalost personálních a ekonomických postupů výhodou
Zaslání strukturovaného životopisu na uvedený email, kdy budete dále informování o dalším průběhu výběrového řízení
Nabízíme
HPP na zkrácený úvazek
Zázemí silné české společnosti s celorepublikovým působením
Zajímavé finanční ohodnocení ve formě osobního ohodnocení a výkonnostního ohodnocení
Další výhody společnosti jako je zvýhodněné volání či VIP program Datart