Ve Vilgain měníme budoucnost jídla. Rosteme rychle, a s tím se mění i naše zázemí. Potřebujeme člověka, který dokáže si vezme pod křídla stěhování pražské pobočky. Někdo, kdo zvládne změnu a ještě ji pomůže zrychlit.
Pokud tě baví prostředí, kde se věci hýbou, a chceš mít přímý dopad na to, jak firma funguje každý den, tohle bude pozice pro tebe.
Jak bude tvoje práce vypadat:
* Řídíš provoz kanceláře v Praze (nyní Thámova - Karlín) – zajišťuješ, aby všechno fungovalo bez záseků: občerstvení, kancelářské potřeby, úklid, opravy i dodavatelé.
* Stojíš za kvalitou pracovního prostředí – hledáš cesty, jak ho zlepšovat a posouvat dál.
* Zastřešuješ stěhování kanceláře – v Praze nyní hledáme nové prostory (cca 1400m2), ty povedeš celý projekt.
* Vyjednáváš s partnery a dodavateli – nastavuješ spolupráce, hlídáš kvalitu i náklady.
* Řešíš agendu BOZP/PO.
* Spolupracuješ napřímo s naší Office Managerkou Annou, Facility Managerem Michalem – jsi jejich pravá ruka v denním provozu.
* Spolupracuješ s HR na organizaci firemních akcí.
*
Co je pro nás důležité:
* Máš zkušenost s podobnou agendou v rostoucí firmě.
* Umíš prioritizovat a nebojíš se rozhodnout.
* Jsi samostatný/á, systematický/á a máš tah na výsledek.
* Dokážeš jednat s lidmi na všech úrovních – od dodavatelů po vedení firmy.
* Angličtinu máš alespoň na úrovni B2.
Co ti nabízíme:
* Neformální a rychlé prostředí, kde můžeš své nápady hned realizovat.
* Práci, která tě nebude nudit - rosteme o více než 100 % ročně.
* 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu a možnost remote spolupráce.
* Plně zásobené kuchyně našimi produkty k testování, měsíční kredity na nákup v e-shopu i prodejnách.
* Společné snídaně, workshopy nebo crossfit tréninky.
* Multisport kartu, příspěvek na lekce AJ nebo terapie.
Pokud tě to zaujalo, pošli nám více info o sobě a LI nebo CV a brzy se ozveme!