Hledáme Project Marketing Managera / Marketingového konzultanta | New Logic Stu
Informace o pracovním místě
Do Newlogic hledáme člověka, který povede marketingové projekty od první myšlenky po vyhodnocení, bude pravou rukou klienta a zároveň ukočíruje interní týmy (Performance, Content, Grafika, případně Dev).
Spolupráce je v rozsahu 120–160 hodin měsíčně (full-time), ideálně onsite v naší kanceláři kousek od Anděla. Finanční ohodnocení podle zkušeností: 45 000 – 60 000 Kč (o penězích pravidelně mluvíme, takže pokud rosteš ty, tak peníze taky).
O čem tahle role je
Tahle pozice není „jen další account“ ani čistý projekták. Hledáme člověka, který přemýšlí marketingově 360° - od person a insightů přes USP a messaging až po taktiky pro jednotlivé kanály a zároveň dokáže pochopit byznys klienta a podle toho navrhovat strategii. Budeš ten/ta, kdo klientovi pomáhá zorientovat se v marketingu, nastavuje směr a hlídá, aby se věci nejen děly, ale dávaly smysl a to ideálně dlouhodobě.
Co budeš dělat
Tvůj typický měsíc může vypadat takto:
* Vést projekty od A do Z - plánuješ, koordinuješ a hlídáš, aby se kampaně, obsah (případně grafika i vývoj) potkávaly ve správný čas a ve správné kvalitě.
* Partnerství s klientem - pravidelné cally, workshopy, společné plánování. Pomáháš klientovi chápat data, rozhodovat se a vidět marketing v souvislostech – ne jen jako „PPC reklamy“ nebo „příspěvky na sítě“.
* Tvorba a rozvoj „strategií“ - spolu se specialisty hledáš funkční kombinaci kanálů a formátů. Pracuješ s personami, nákupní cestou, USP a insighty, navrhuješ taktiky a plán kampaní.
* Koordinace interních týmů - spojuješ Performance a Content tým do jednoho funkčního celku. Zadáváš práci, ladíš kapacity, kontroluješ výstupy.
* Analýza a vyhodnocování - spolu s performance a analytiky procházíš výsledky kampaní (GA4, reklamní nástroje, reporty), hledáš, co funguje a co je potřeba změnit.
* Facilitace meetingů a workshopů - můžeš se podílet na přípravě a vedení klientských workshopů – od definice brandu po konkrétní roadmapu marketingových aktivit.
Koho hledáme
Nehledáme „jen klikače úkolů “, ale člověka, který má nadhled, systém a drive. Takže ideálně:
* máš alespoň 2-3 roky zkušeností v marketingu (agentura nebo in-house, klidně mix),
* už jsi vedl/a marketingové projekty nebo klientské účty - víš, jaké to je, když se potká klient, performance, obsah i grafika,
* rozumíš základům digitálu – PPC, social, obsah, e-mailing, web a víš, jak do sebe věci zapadají,
* dokážeš pracovat s personami, USP, insighty a základním výzkumem (kvalitativním/kvantitativním),
* umíš si poradit s daty nebo se minimálně nezalekneš GA4, reportů a tabulek, a umíš z nich vytáhnout závěr, který dává smysl klientovi,
* máš silné komunikační schopnosti a dokážeš vysvětlit i složitější věci po lidsku a umíš si stát za svým názorem,
* jsi organizační typ a proto plánování úkolů, prioritizace, držení deadlinů a zápisy z meetingů nejsou tvoje noční můra,
* zvládneš komunikovat i v angličtině (B1/B2) s některými klienty.
Co bys měl/a umět (hard & soft skills)
Hard skills:
* zkušenost s vedením marketingových projektů / klientských účtů,
* orientace v online marketingu (PPC, social, content, e-mailing, SEO základy),
* schopnost připravit brief pro specialisty (PPC, grafik, copywriter, analytik),
* práce s podklady: GA4, reklamní nástroje, jednoduché tabulky/reporty,
* výhodou je zkušenost s nějakým task-management systémem (my máme Teamwork).
Soft skills:
* strategické a koncepční přemýšlení,
* schopnost vytahovat z klienta to podstatné a přetavit to do zadání,
* zdravá míra asertivity – nebojíš se klientovi říct „tudy ne“ a navrhnout jinou cestu (je to někdy nutnost)
* schopnost udržet klid, i když se věci hýbou rychle,
* chuť učit se nové věci a posouvat sebe i tým.
Co nabízíme:
* Slušné finanční ohodnocení dle zkušeností a velikost úvazku (45 000 Kč - 60 000 Kč) s pravidelnou aktualizací dle tvého vlivu na agenturu a byznys klientů
* Zázemí týmu, který společně funguje, věří si, inspiruje se a pomáhá si. Navíc je s námi fakt sranda.
* Možnost účastnit se konferencí a workshopů dle vlastního výběru v průběhu roku.
* Příjemnou kancelář kousek od Anděla (žádný velký open space).
* Vybavení a servis nutný k efektivní práci (dostaneš Macbook, oborový mentoring s team leaderem a pravidelné 1:1 s CMO).
* Mimo pracovní firemní akce, společné snídaně a multisportku.
* 20 dnů dovolené (po 2 letech další 2 dny dovolené navíc) + 3 sick days ročně.
* Práci na mezinárodních i lokálních projektech jako jsou Vaillant & Protherm, OB Klinika & Care, Botanique hotel Prague, Bookolo System, CPI Hotels a další.
Koho v Newlogic potkáte?
Hlavně našeho CMO Martina (https://www.linkedin.com/in/martin-blaha-61114395/), který drží nad celým oddělením ochranou ruku. Petra (https://www.linkedin.com/in/khoa-tang-6bb7b91a2/) z Performance nebo Natálku (https://www.linkedin.com/in/nataliekolarova/)z Contentu a hromadu dalších zkušených, nadšených a zajímavých lidí (https://www.newlogic.cz/digital/tym/).
Pokud chcete být součástí našeho týmu plného kreativity, inovací a nadšení, neváhejte nás kontaktovat! Společně budeme psát úspěšné příběhy pro naše klienty, rozvíjet se a tvořit obsah, který osloví a nadchne.