Buď srdcem kanceláře i pravou rukou founders – tvá práce rozhýbe celou firmu!
Lokalita: Praha - Karlín (kanceláře máme hned vedle Dvou kohoutů!)
Úvazek: Plný/zkrácený (25+h/týden) s flexibilním rozvržením
Ve wflow přetváříme svět digitalizace. Přinášíme jasnost a lehkost do každodenního chaosu účetnictví, aby práce plynula tak, jak má. Řešíme reálné bolesti firem (protože nikdo nechce dělat účetnictví ručně). Naši zákazníci nás milují, a my expandujeme do světa - ale už na všechno sami nestačímeProto hledáme dalšího parťáka, který nám s tím pomůže a stane se nedílnou součástí našeho týmu!
CO BUDEŠ DĚLAT?
Ve zkratce se staneš klíčovou osobou, která se postará o to, aby naše prostředí bylo co nejpříjemnějším místem, chod kanceláře bezproblémový a naši founders měli volnou hlavu a ruce pro strategickou práci a škálování wflow. Tvůj dopad bude viditelný od prvního dne.
Tvým úkolem bude:
Zajišťovat základní back-office agendu (třeba zadávat dokumenty do našich systémů jako je Signi / Hubspot / wflow - a následně kontrolovat, že jsou podepsané všemi, kým mají)
Náš office bude tvým královstvím a hlavně ty se budeš zamýšlet, jak nám společné žití a práci v něm zlepšovat - od objednávek snacks a kafe po jeho zútulňování pokojovkami či řešení malých oprav se správou budovy
Jednoduše se staneš hlavní tváří kanceláře - budeš vítat návštěvy a postaráš se o to, aby byly zasedačky ready a obecně u nás panovala příjemná atmosféra
Pomůžeš nám i s exekucí firemních akcí (vánoční večírky, all hands apod.)
Lehce podpoříš naši HR Noemi (https://www.linkedin.com/in/noemi-%C5%A1ime%C4%8Dkov%C3%A11/) s onboardingem nových lidí
A staneš se pravou rukou founders. Ulevíš Robertovi (https://www.linkedin.com/in/robertsoudny/), Davidovi (https://www.linkedin.com/in/grohdavid/) a Petrovi (https://www.linkedin.com/in/pesobotka/) od operativy, která je zpomaluje. Na všem se spolu vždycky domluvíte - lidsky. Čekej různorodé úkoly jako:
* bookování letenek a ubytování
* posílání a vyzvedávání pošty
* hlídání termínů
* jednoduché rezervační telefonáty
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME
Umíš skvěle určovat priority a pracovat efektivně. Jakmile si práci osaháš, budeš mít volnost rozhodovat - ale samostatnost je k tomu nezbytnou podmínkou
Zvládáš rychle přeskakovat mezi úkoly a více prioritami naráz - máš výborné organizační schopnosti
Máš radost z toho, když můžeš vést věci samostatně – budeš mít velkou autonomii a prostor na vlastní nápady
Skvěle se domluvíš s kýmkoliv - od paní uklízečky po ředitele planety
Problémy řešíš kreativně a máš let’s-get-it-somehow-done přístup
Jsi pozitivní, šíříš kolem sebe dobrou energii a ostatní cítí, že se na tebe mohou obrátit v každé situaci
Startup prostředí tě neděsí - baví tě, že věci se vyvíjejí a týmy komunikují i v angličtině
To, že máš zkušenost s rolí office managera / personal assistenta, je výhodou, ale ne podmínkou
PROČ JE TAHLE ROLE SKVĚLÁ
Protože nastoupíš do jednoho z nejúspěšnějších českých startupů ve správný moment – máme silný produkt, věrné klienty a jasný plán expanze. (Podle žebříčku Deloitte FAST 50 se už tři roky řadíme mezi nejrychleji rostoucí tech firmy ve střední Evropě – a v Česku jsme na 10. místě! ). Ty ho můžeš spoluutvářet. Tvůj hlas tu bude slyšet. Jsme malý tým a procesy si pořád nastavujeme Navíc budeš úzce spolupracovat přímo s lidmi v exekutivních rolích - čeká na tebe obrovský prostor pro růst Budeme investovat do tvého rozvoje a podporovat tě v tom, co ti jde Připojíš se do kultury, která si lidí váží. Žádné korporátní hry. Do práce se budeš těšit A samozřejmě k tomu tě čekají všechna klasická startupová plus – flexibilita práce, firemní akce a tripy, možnost hardware atd.
Zní to jako dream job?
Tak se nám ozvi a my se budeme těšit!