Hledáme recepční/asistentku do pohodového kolektivu | ALTEPRO solutions a.s.
Informace o pracovním místě
Jsme dynamická IT společnost s více než 10letou historií a stabilním zázemím. Fungujeme jako sehraný tým (už je nás přes 50) a každý z nás svoji práci dělá poctivě a svědomitě, ale zároveň ví, že život není jen o povinnostech.
Hledáme spolehlivou a přátelskou osobnost, která zapadne do našeho kolektivu a bude chtít být součástí naší "ALTEPŘÍ" party.
Pokud preferuješ práci, která je různorodá, máš selský rozum a chceš poznat fungování firmy v širším měřítku a nechceš být jen číslem do počtu ve velké korporaci, pak jsi u nás správně!
Co budeš dělat:
* Vytvářet zázemí pro zákazníky a starat se o jejich pohodlí
* Objednávat zásoby pro své kolegy
* Starat se o chod kanceláří
* Inventarizovat majetek, přejímat zboží
* Podporovat administrativní a obchodní tým
* Řešit agendu spojenou s odesíláním a přijímáním pošty (dopisy, balíky, výpisy)
* Komunikovat s úřady, když bude potřeba
Co od tebe očekáváme:
* Dobrá znalost Microsoft Office programů, především Outlook, Excel, Word
* Základní komunikace v anglickém jazyce
* Schopnost sepsat strukturovaný text bez gramatických chyb
* Smysl pro pořádek a spolehlivost
* Schopnost samostatné práce
* SŠ vzdělání
* Nutnost řidičského průkazu skupiny B
Co ti nabídneme:
* Práce na HPP na dobu neurčitou
* Přátelský kolektiv
* Kariérní růst – obchod/administrativa/logistika dle toho, co ti bude nejbližší
* Dovolená 5 týdnů
* Sick days 5 dní
* Služební telefon i pro soukromé účely
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Místo výkonu práce: Praha 7